Najčešće postavljena pitanja

Trebate pomoć?

Ako imate problem ili pitanje koje zahtijeva hitnu pomoć, možete kliknuti gumb u nastavku za razgovor uživo s predstavnikom korisničke službe.

Pričekajte 6 - 12 radnih dana od trenutka kada nam vaš paket stigne natrag da bismo izvršili povrat novca.

Informacije o kupovini

1. Koje vrste cipela nudite?

Na našoj stranici možete pronaći široku paletu cipela, uključujući tenisice, sandale, čizme i cipele za posebne prigode.

2. Kako mogu odabrati pravu veličinu?

Preporučujemo da provjerite našu tablicu veličina koja se nalazi na svakoj stranici proizvoda. Također, ako imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

3. Mogu li vratiti ili zamijeniti cipele?

Da, omogućujemo povrat ili zamjenu unutar 14 dana od primitka narudžbe, pod uvjetom da su cipele u nepromijenjenom stanju i neoštećenom pakiranju.

4. Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, primit ćete e-mail s informacijama o praćenju.

5. Nudi li vaša trgovina međunarodnu dostavu?

Da, nudimo međunarodnu dostavu. Troškovi i vrijeme isporuke mogu varirati ovisno o destinaciji. Sve informacije možete vidjeti prilikom završetka kupovine kada odaberete državu dostave.

6. Koliko dugo traje dostava?

Vrijeme dostave ovisi o državi isporuke, za RH je to obično 1-3 radna dana, dok je za dostavu u zemlje EU-a potrebno čekati i do 5 radnih dana.

Informacije o plaćanju

1. Koje su opcije plaćanja?

Prihvaćamo različite načine plaćanja, uključujući kreditne kartice, PayPal i bankovne transfere.

2. Je li plaćanje karticom na Vašoj stranici sigurno?

Naravno, za naplatu online kartičnog plaćanja koristimo Stripe, najpoznatiji provider za kartično plaćanje na svijetu.

Informacije o povratu i zamjeni

1. Kako da zatražim povrat?

Povrat cipela jednostavno zatražite putem našeg portala povrat.cipelice.com.hr, tamo odmah možete i pratiti status Vašeg povrata.

2. Kakav je proces povrata?

Nakon što zatražite povrat naši djelatnici će Vas kontaktirati te dogovoriti vrijeme prikupa paketa na Vašoj adresi. Nakon što paket zaprimimo povrat vršimo na izvorni način plaćanja, ako je to bilo pouzećem onda će nam trebati Vaš IBAN.

3. Koliko vremena treba da mi transakcija povrata bude vidljiva nakon što sam dobio/la mail da je obrađena.

Potrebno je do 10 dana da bi povrat postao vidljiv na Vašem bankovnom izvodu, ovisno o Vašoj banci.